hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Helen - 1 april 2009 14:27

I går var vi och hämtade en ny sänggavel som vi fått av en kompis.. Så nu står den i förrådet och inväntar vårat nya sovrum.. Det blir bra. Fick även med 2 sängbord, men dom ska vi inte ha så länge.. Bara tills vi har råd med nya. För det var i furu och jag tycker INTE om furu!


I dag kommer min dotter uppflyttandes från Strömsund.. Oj så kul det ska bli.. Så vi har varit och hämtat lägenhetsnycklar och så där.. Men vi fick INTE titta på den förräns hon kommer, så det ska bli spännande.. Får väl hjälpa till att lasta ur alla grejer sen när dom kommer. Dom lär vara rätt trötta när dom äntligen kommer fram.. Ingen lätt flytt direkt utan det tar ju lång tid när det är så långt..


For på Ö&B idag och köpte blomjord, har ju lovat dottern lite blommor. Och när jag nu äntligen skulle ta tag i det där så förberedda jag och plockade bort mattor och tog fram krukor och skräpkorg och allt.. Nehe då... Blomjorden var ju FRUSEN! Gud vad less jag blev, så tillbaka med alla grejer igen.. Så nu står den mot elementet på tining..


Så nu blir det till att åka på affären en sväng istället..


Men men ha det gott alla och se upp så ni inte blir lurade ; ).. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards