hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Helen - 24 maj 2009 21:37

" En vän är den som vet allt om en.

Men fortfarande tycker om en "

 

" Goda tankar goda ord,

sprida lycka på vår jord "


" Hjärtat har skäl som förnuftet inte förstår "

 

" Ilsken är den vind som blåser ut ljuset i dina tankar "

 

" Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns "

 

" Det som gör livet så värdefullt, är att det inte kommer tillbaka "

 

" Älska mej mest när jag förtjänar det minst.

 för då behöver jag det bäst "

 

" Idag är första dagen på resten av ditt liv "


" Bakom molnen lyser alltid solen "

 

" En sann vän, är en sällsynt fågel "


Håll till godo.. Kram och god natt!!

Av Helen - 24 maj 2009 11:14

Vaknade vid 8 tiden.. Trött.. Oj vad man vänder på dygnet fort när man är "ledig" några dagar...


Hmm positiva tankar, tror jag struntar i dom idag.. Är trött, inget bra väder och lite värk.. Så jag överlämnar tankarna till nån gladare person som förvaltar dom bättre denna dag.. Men tur det går över snabbt, kanske redan om några timmar ; )


Händer inte så mycke här.. Tvättar upp mattor och sånt.. Om en vecka flyttar vi.. Härligt men samtidigt lite vemodigt me.. Har ju trivts så bra här, men vi får det ju bättre i den nya lägenheten.. Lite space!!


Får se om man kommer igång att göra nåt idag.. Nu ska jag i alla fall lägga mej på spikmattan en stund och se om värken ger med sej lite..


Men ha en bra söndag och TÄNK POSITIVA tankar ; )... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards