hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Helen - 25 maj 2009 19:06

Japp i morgon börjar vi flytta.. Får tillgång till förrådet så vi tänkte flytta det i alla fall.. Kan ju va skönt å ha det gjort.. Sen får vi se när vi får tillgång till lägenheten..


idag har jag bara varit trött och inte fått nåt gjort... Spelat tv spel.. Elicia kom på en yatzy ; ) och sen kom B-M på en kopp kaffe och sen har jag lagat mat..


Nu sitter pelle å tittar på coops, och jag diggar inte de så mycke så jag sitter här och kollar runt lite.. Men Ajtak hade inte skrivit nå nytt ; ) hon kanske har mycket att göra på dagarna ; )..


Inte mycket till läsning på min blogg heller.. Antingen packar man eller spelar yatzy typ : )Eller tvättar.. Men jag knopar ihop några rader i alla fall.. Vare sej det är intressant eller inte..


Ha en bra kväll.. Kram..

Ovido - Quiz & Flashcards