hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Helen - 13 juni 2009 12:45

Ja det är min dag idag vad jag vet nu.. Grått väder ute men ändå rätt varmt.. Har tvättstugan till kl ett, så nu är all tvätt ren.. Skönt när det är gjort.. Ska renbädda sängen, så härligt att lägga sej i kväll..

Erika sover än.. Tjej gänget var hit en sväng igår kväll och sen gick dom ner till grill platsen här på området och grillade lite och blev väl även en massa fniss i vanlig ordning.. Hon var hemma vid tolv kanske..


I morgon kommer emelie, anders hem från östersund, så dom kommer in hit en sväng.. Vi ska beställa en present till elicia, vad skriver jag senare för jag vet inte om hon läser här ; ).. Min son kommer även i morgon och ska stanna en vecka... Det blir kul att få rå om han lite me..


Nej nu är det dax igen att gå till tvättstugan snart.. Men ha en bra lördag! Kram

Skapa flashcards