hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Helen - 7 juli 2009 11:07

Oj vaknade kl halv 11 idag.. det var längesen jag sov SÅ länge.. Vaknade först vid 8 tiden tror jag det var av att syster skickade mess, men jag skulle vila ett tag till tänkte jag, men somnade visst.. Nu är man ju inte piggare, utan snarare seg..


Sommar värmen har flytt sin kos, dom mörka molnen är täta och regnet hänger i luften.. Inte speciellt varmt heller utan kalla vindar.. Kan det inte vara lite mitt i mellen kokhett och jätte kallt ; )..


I går tvättade jag på eftermiddagen.. Hade hur mycke sängkläder som hellst, och handdukar.. Som tur var hade elicia tvättstugan efter mej så man behövde inte stressa.. Annars hade jag inte hunnit tvätta allt.. En kompis åt erika var här.. Så sällan man ser henne nu för tiden, men lika söt ändå ; ) skjutsade dom till stan och vi for och handlade på coop..


Pelle snickrade ihop ett litet bord som man kan ha el grillen på ute på ballkongen, som kan fällas ner när man inte använder det så är det heller inte i vägen.. Blev mycke bra, lite måla på så..


Oj tänkte på elicia.. Hon är inne i v 29 nu.. Hon börjar bli stor och framtung.. Hon ser så rolig ut för hon svankar så mycke : ) som en liten anka.. JAG börjar bli lite nervös.. Och alla saker som behövs.. Spännande.. Man ser hur hon sparkar där inne, riktigt livlig ibland.. Och TÄNK om det kommer ut en pojke ha ha ha hon som har samlat på tjej  kläder! Ultra ljudet gjordes ju rätt tidigt och barnmorskan kunde ju inte säga till 100% att det var en tjej, men hon tyckte det såg ut så.. Ja det blir spännande.. Tänk, man ska bli MOMMA.. Ja då är man inne i en annan fas av livet.. Vad fort allt går ibland.. Men kul att bli momma medans man inte är lastgammal i alla fall.. ; )


Ha en bra dag... Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards