hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Helen - 9 juli 2009 09:32

Tror jag det är idag : ) man har inte stor koll på dagarna nu.. Liiiite bättre väder idag.. 17 gr varmt och solen provar tränga sej igenom molnen.. Men nog är det lite tråkigt när det är så här..


Lillasyster kommer inte : ( så det är lugnt som vanligt.. Det var synd, men det är ju inte så kul och komma hit och hennes tjejer som vill bada hela tiden åsså är det så här kallt.. Vi får väl träffas när vi åker neråt istället ; ).. Hoppas det kan bli i slutet av Juli.. Nu hägrar ju PDOL för erika och jag och emelie ska ju åka och förlusta oss nästa helg.. Ska bli skönt få bo på hotell oj oj, är man ju inte bortskämd med direkt.. Synd man inte har MASSA pengar att spendera på shopping ; ).. Emelie hittar ju alltid saker på rea ; )..


I går gjorde man inte så mycket.. Eller ja det kanske jag gjorde ändå : ).. Diskade, skurade ugnen och fläkten.. Skurade toaletterna, badkaret.. Hämtade elicia i stan, var på apoteket.. Ja dagarna går i alla fall.. Blev en riktigt fin kväll igår, solen sken och inte ett moln på himlen..


MÅSTE baske mej dra på gå skorna och ut och promenera, fattar inte varför det ska vara så svårt att komma igång.. Vi har ju ett elljusspår alldeles utanför dörren nästan, men ändå kommer man sej inte iväg SKÄMS på mej!! Min kondis är obefintlig just nu så jag behöver det ju verkligen.. SKÄRPNING!!!


Ja ja nu ska jag äta lite frukost och sen får vi se vad denna dag har att erbjuda ; ) Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards