hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Helen - 16 juli 2009 16:31

Är precis vad jag ska uppleva.. Som jag skrivit förut så fick jag ju en weekend med hotell, 3 rätters middag och brynplockning, färgning av bryn och fransar av min dotter i morsdags present.. Och i morgon bär det av till skellefte.. Jag och emelie ska leva lyxliv en hel helg.. Synd man inte har några tusenlappar till shopping bara ; ) skulle suttit fint eftersom jag behöver förnya min garderob.. Oj, så mysigt det ska bli.. Längtar nu..


Idag var vi uppe tidigt för att hämta erikas kille vid buss stationen kl 8.20 (gäsp) och sen har vi inte gjort så mycke.. Spela tv spel.. Diskat, handlat och nu har jag tvättstugan och pelle har satt igång grillen.. Gott med grillad Flinta, potatissallad och potatis.. Elicia skulle nog komma senare på lite äppelpaj och ett spel yatzy ; ).


Ja ja nu är det snart dax att springa till tvättstugan igen.. Men ha en bra kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards