hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Helen - 7 augusti 2009 21:32

Vaknade av mess kl halv 9 ca i morse.. Klev upp å gjorde kaffe eftersom jag ändå inte kan somna om när jag väl vaknat.. Det var alldeles disigt ute och jätterå luft, men sen försvann diset och solen kom fram.. Och jättevarmt har det varit.. Har haft ont i huvudet och värk hela dagen så jag har inte orkat göra så mycket tyvärr.. Tar ett tag att repa sej efter Ö-sund resan..


Elicia har vart här förstås, jag har varit på affären och sen gjorde jag pastasallad med kassler till middag och sen har jag bakat lite matbröd.. Men jag orkar ju knappt röra ihop degen, oj vad jag vill ha en hushållsassistent, skulle underlätta vid bakande.. Sen har jag varvat mellan tvn och spikmattan..


Elicia och erika gick till skogen och plockade lite blåbär, så nu har erika gjort blåbärs muffins som jag snart ska få smaka på, blir gott kvällsfika ; )..


Ha en bra kväll.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards