hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Helen - 27 augusti 2009 08:28

Att så många läser min blogg.. Hela 28 st igår! Men oj vad man undrar VILKA som läser ; ).. Man vet ju några, men absolut inte alla..


Grått och tris nu på morgonen, men det brukar ju klarna under dagen, är ändå 15 gr varmt..


Fick mess av min lilla syster som är i spanien.. Hon satt och drack kaffe på verandan med utsikt över havet och 24 gr varmt.. Lite avis blir man ju, även fast jag inte tycker om värme ; ).. 


I går tvättade jag, och hann inte klart så det blir tvätt idag me : /.. Men det går rätt bra ändå.. Hade tänkt städa här idag.. Oj så dammigt det är.. Tussarna bara flyger iväg.. 


Inte långt kvar nu för Elicia, hon börjar bli lite nervös, och det börjar jag med bli.. Hoppas verkligen man pallar med att vara det stöd det är tänkt..


Ha en bra dag... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards