hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Här var det nytt!

Av Helen - 8 september 2009 08:19

Helt utan förvarning är sidan helt ny.. Men den verkar bra så det gör ju kanske inget Skrattande.. Har till och med fått smileys att sätta dit..


Solen strålar så vackert idag.. Måste se om jag kan få låna en symaskin så jag kan sy erikas gardiner nån gång.. Annars blir det en rätt lugn dag tror jag.. Ska väl iväg och handla lite..


Kanske uppdaterar senare..


Oj oj igår skulle jag åka på affären och handla och skulle köra anders gamla BMW.. Oj så vi skrattade jag och elicia, herregud var ju en muskelservo som hette duga och jag höll inte på att ta mej någonstans för man orkade knappt vrida ratten.. VILKEN BIL!!! Finns inget bekvämt med den och vi använder den bara i nödfall kan jag säga.. Men för tusan, den går framåt i alla fall Flört..


Ja ja ska ta och sätta på mej nå kläder och se vad denna dag har att erbjuda.. Kram på er!!

 
 
Emelie

Emelie

8 september 2009 15:06

Just därför kallas bilen för slit och släng bil ;) Men har man lite rullning på däcken så går det lite lättare att styra. Och muskler är en fördel att ha i armar ;) Så bara börja med armhävningar ;) Haha nej då skoja, den är inte så skoj att köra men som sagt den har dragkrok, ryms mycket skit i den och den fraktar arslet dit vi vill ;)

http://snorkfrokens.webblogg.se

 
Ingen bild

Yster J

8 september 2009 18:50

Hej syster.
Har varit med Eve till läkaren för hennes acne idag, äntligen tog de henne på allvar och hon fick tabletter och salvor. Hoppas det fungerar nu. Har varit till mamma en sväng idag, hämtat medicin och handlat lite. Annars allt lugnt. Åker till Boden över dagen på fredag, håll tummarna för att hon får stanna i sverige. Snart kommer lillan, tänk om det blir i morgon 090909...hade varit lite festligt. Ha det bra, saknar dig...puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Skapa flashcards