hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Helen - 19 september 2009 18:15

Japp idag var det dop i Gammelstads kyrka.. Klev upp och färgade håret och snygga till mej lite Flört.. Svårt att se bättre ut än jag redan gör men men..

Gjorde oss iordning, erika var åxå med.. Rätt mycket folk var det i en otroligt vacker kyrka, nog den vackraste jag sett.. Allt gick ju bra ända tills en tjej ställde sej och sjöng med en röst som var otrolig och en sång som gick rakt i hjärtat.. Och jag STORBÖLADE Gråter och då menar jag inte lite tårar som rinner utan det Forsade.. oj oj oj det var många som tittade kan jag säga Skäms och naturligtvis hade jag inget papper att torka alla tårar med.. Ja ja lite att göra åt.. Sen blev det Gofika i form av 2 olika smörgåstårtor SUPERGOTT !!! Och marsipantårta med choklad fyllning, bullar, kakor oj rena paradiset.. jag tänkte man måste ju smaka på allt gott så jag tog lite av varje, men fick ju så klart ont i magen eftersom jag inte kan äta mjölk, men det var det baske mej värt.. Blev ju förstås en massa surr länge och väl..


På väg hem for vi till emelie och anders och hämtade en diskmaskin, och som tur var gick den in i bilen..


Kanske kommer lite bilder senare för jag lånade med mej elicias digital kamera..


På kvällen kom elicia och vi spelade lite kort, har gått över från Yatzy till kort Flört.. Erika var hos en kompis och badade jaccusi eller hur det stavas.. Fick hämta henne vid 11 tiden då det inträffat lite saker så hon skulle sova hemma istället..


Kram

Skapa flashcards