hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Helen - 25 maj 2010 14:10

Har rätt många som läser min blogg nu, men det är VÄLDIGT få som lämnar kommentarer   .. Varför är det så? Skriv en rad när ni ändå är inne.. Bara älskar att få kommentarer   

Av Helen - 25 maj 2010 08:25

I förrgår var jag nästan kroniskt hungrig och åt varannan timme hela dagen. Hade ont i huvudet och var allmänt olustig.   


I går åt jag som man ska, vill säga: Frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål.. Fick en känning mitt på dagen , men då är det bara att gå att lägga sej och vila en stund så släpper det rätt fort.   


Så man vet aldrig hur dagen blir..


Igår var jag till ditriktssköterskan och tog bort agrafferna (klamrarna) på magen. Trodde det skulle göra jätte ont, men det gjorde det inte. Det som gjorde ont var när hon skulle få tången under agraffen, sen bara sved det till lite så var dom borta. Allt hade läkt jättefint, och om en vecka ca ska jag ta bort plåstren.. Man börjar bli mer och mer människa   


Det regnar och är jätte kallt, men ska ändå försöka ta en promenad idag..


Ha det gott.. Kram   

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards