hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Helen - 6 juni 2010 10:49

Var lite "down" igår och funderade mycket och så.. Men fram på kvällen ringde en kompis och undrade om vi ville komma över för dom skulle ha en liten fest. Så vi for dit och det var väldigt trevligt och välbehövligt.. Dom drack vin, åt räkor och vitlöks baguetter och chips och jag hade med mej FILMJÖLK   . Men det gick bra.


Hade ju kunnat äta lite räkor, men lät bli. Man vill ju inte dumpa när man är bortbjuden.


Så tankarna skingrades och idag känns allt bättre.


Det som var lite jobbigt det var att alla satt och sa: Men liiite kan du väl smaka. Är det säkert att du inte vill ha. Men dom ville väll väl och tyckte lite synd om mej, men jag sa vänligt men bestämt till slut att nej tack jag vill inte ha nåt, men tack så hemskt mycket.


Blev en sen kväll plus att man inte kunde sova för grannarna mitt i mot hade världens fest. Åsså är man ju hungrig på morgonen så det var bara upp å koka gröt. Så NU är jag dö trött. Blir nog lite vila sen   


Ha en bra söndag. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards