hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Helen - 9 juni 2010 19:17

Den här veckan har jag mått lite illa då jag ätit. Tagit tre teskedar mat och sen har det känts som att det tar stopp och illamåendet har smugit sej på.. Men det är bara att äta ändå.. Och det är verkligen svårt att få i sej 1 1/2 liter vatten per dag.. Klarar som mest 1 liter, får hoppas det inte gör så mycket.


I går var jag och tog alla prover man kan tänkas ta, till mitt återbesök hos op läkaren på Måndag. Då får man väl veta om man har brist på något. Är fortfarande trött, men det blir bättre och bättre.


Har märkt att det blir lätttare och lättare att gå ut och gå. I början blev man totalt slut, nu går det riktigt bra, såvida det inte lutar allt för mycket uppför.


Mår lite illa nu, har ätit middag och det blev kanske lite för "tung" mat. Jag åt samma som de andra. Kokt potatis, ugnstekt korv med grädde (havre) lök och tomat.. Men huvudsaken man inte dumpar.


Ha en bra kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards