hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Helen - 12 juni 2010 15:56

Igår var det examen, min minsta gick ut 9:an.. Så då var det tårta och gott på förmiddagen. Men jag åt inget av det..


Sen på eftermiddagen uppvaktade vi min mellersta flicka som fyllt 20. Kidnappade henne och for en massa vägar för att till slut hamna på Lime här i Pite där hon fick 30 min massage och hårklippning. Kan säga det var väldigt uppskattat..


Sen for vi hem till oss där vi gjort iordning grillad kyckling, potatisgratäng och sallad. Då åt jag lite grann och det var SÅ gott..


Har längtat efter hårt bröd med ägg och kaviar, så idag kunde jag inte stå emot längre utan for och köpte hårt bröd och gjorde mej en macka. Och oj, vad jag njöt och vad GOTT det var.. Magen blev lite konstig, men gick rätt bra.. Man ska visst vara lite försiktig med just ägg eftersom man kan få problem med gallan..


Känns bättre och bättre för varje dag som går. Provar äta det mesta och det har gått rätt bra.. Blir även piggare för varje dag. MEN är lite lat med promenaderna : / och DET är INTE bra..


Ha en bra lördagskväll.. Kram


Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards