hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Helen - 14 juni 2010 19:18

I dag hade jag återbesök hos min op doktor. Alla prover såg bra ut och allt var bra..


Blev riktigt glad när dom tog vikt och omfång runt magen. - 7 kg sen op dagen och - 23 cm i midjan HURRA vad glad jag blev..


Har börjat äta mer vanlig mat nu, tuggar bara extremt noga innan jag sväljer. Provade spagetti idag och det gick jätte bra.. Känns skönare nu när man kan äta det mesta. Inte lika jobbigt längre.


Man mår bättre och bättre för varje dag som går. Mitt enda bekymmer är detta med toa besöken. Fick utskrivet några droppar jag ska ta på kvällen, får verkligen hoppas dom hjälper.


Min tanke går till en nära som ska opas i morgon (alltså en GBP). Vet ju hur det är, men som du ser återhämtar man sej rätt fort och det är värt all möda även om det känns tungt ibland. Älskar dej..


Ute regnar det och är KALLT så hoppar över promenaden idag..


Ha det bra alla..  Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards