hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Helen - 17 juni 2010 19:02

Idag på förmiddagen mådde jag inte alls bra.. Mådde illa, trött, ont i huvudet. Och att jag fick springa på toa.. Tror allt beror på biverkningar av magdropparna jag fick.. Tog dom igår kväll och det stod att man kunde må illa av dom.. Men nu är magen igång i alla fall.. Får se om det håller i sej.. Dom var effektiva dom dropparna ; )..


Gick och sov en stund, men sen på eftermiddagen har jag inte känt nåt.. Men kan ju tala om att det är INTE kul att äta när man mår pyton.. Sen tar det väl lite hårdare på kroppen nu när man inte äter så mycket..


Äter det mesta i matväg nu och det är SÅ skönt.. Undviker allt för stark mat bara och har inte provat något sött eller sånt.. Kan inte ens med att dricka saft längre, tycker det är för sött..


Ha en bra kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards