hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Helen - 21 juni 2010 08:56

Vägde mej i morse och nu VAR JAG DÄR!!! Till mitt första delmål.. Är SÅ glad.. Kommer knappt ihåg när jag hade den här vikten.. Men om jag inte kommer ihåg fel så var det när min minsta var nyfödd, alltså 15 år sen.. Ammade henne och då rasade vikten.


Känns underbart skönt.. Men ändå, när man tittar sej i spegeln så ser jag inte SÅ stor skillnad.. Men det KÄNNS verkligen..


Upptäckte ett nytt problem häromdagen.. Skulle dra på mej min allväders jacka för det regnade och jag skulle ut.. Men oj, den var hur stor som hellst, så den kan jag inte ha längre : /.. Och sommarjackan jag tänkte hämta upp ur förrådet är nog bara att glömma med.. Så nu har jag ingen jacka!!


Åker snart ner till Östersund (Torsdag).. Får se hur det går.. Ska ha dop för lilla barnbarnet på midsommardagen..


Ha det gott alla, för äntligen ser vi solen liiite idag.. Kram


*Tack Monica för dina kommentarer, så kul*

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards