hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Helen - 11 juli 2010 08:12

Solen strålar för fullt, och jag har svårt att sova.. Men det gör inget.. Har svårt att sova om jag vaknar till där vid 7 tiden vilket jag gjorde i morse..


Så nu sitter man här framför datorn och fördriver lite tid.. Lär ju dröja innan Pelle vaknar.. Han kan sova han..


Annars är allt bra.. MÅSTE börja ta mej ut på promenader.. Är så jäkla LAT.. Vet inte vad jag ska göra för att rycka upp mej.. Man trodde det skulle gå automatiskt när man gick ner i vikt, men icke de.. Är lika lat nu som då FAST jag känner att det är SÅ mycket lättare att röra på sej.. FY PÅ MEJ!!!! SKÄRPNING!!!


Varför ska det vara SÅ svårt att börja med något som gör en så gott? Man känner sej smidigare i kroppen och nöjd med sej själv när man väl rör på sej men ändå är det så svårt att ta sej ut.. Inte nog med det så bor vi ett par hundra meter ifrån ett jätte fint elljusspår : / så man har ju allt i närheten..


Ja ja får se om jag skärper till mej ; ).. Tack för alla positiva kommentarer från er. Det värmer och stärker ; ).


Ha en fin söndag... Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards