hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Helen - 21 juli 2010 08:33

Idag har vi uppehåll med solen, men ändå rätt varmt..


Ett tag sen jag skrev här nu.. Har haft besök av lilla syster och hennes två flickor.. Var verkligen trevligt och det var sorgligt när dom for igen.. Bor ju så långt ifrån varandra..


Syrran gjorde Suchi en dag, men det var inget vidare med det där sjögräset runt, men själva innehållet var gott ; ).. Upptäckte det var gott som tusan att doppa Crab sticks i soja i alla fall..


Annars har det funka bra med maten.. Gjorde en underbar tacopaj igår och den blev verkligen mättsam.. Gjorde recept från en bok som är skriven för oss som genomgått Gastric By Pass som jag lånat av min dotter..


Kände av lite dumping en eftermiddag då jag ätit smörgåsrån med ost och kaviar på.. Tycker det är konstigt att man kan dumpa på något man ätit förut..

Blev yr, illamående, hjärtklappning och super trött.. Men efter vila så går det över..


Var och kollade mitt blodtryck och puls igår för jag har känt mej lite yrslig de senaste dagarna.. Och det hade gått ner jätte mycket och var normalt.. Så nu ska jag bara vänta på att läkaren ringer så kan jag nog sluta med mina medeciner.. Känns otroligt skönt och var ett av mina mål..


Har gått ner 20 kilo nu och det känns helt otroligt.. Har även varit ut på promenader två kvällar på raken nu, så jag hoppas det håller i sej ; ).. Och det är ju en otrolig skillnad att gå nu, kroppen känns så lätt.. Fast kondisen är inte på topp, men snart så om jag bara håller i och går en sväng varje dag..


Ha det gott alla... Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards