hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Helen - 27 september 2010 19:22

Ägde rum i Fredags då vi ar hembjudna till vänner på middag och lite fest.. Hade köpt en flaska vin, inte så stark, bara 13%.. Men gott... Det heter "Down under" och är ett rött vin.. Rekommenderas varmt..


God mat blev det med potatisgratäng, grillad fläsk filé och sallad. Blev så jag drack upp nästan hela vinaren, men kände inte att jag bev så berusad ändå.. Drack vatten emellan.. Fick bara en fruktansvärd huvudvärk, så tyvärr var man inte på topp den kvällen : /..


Märkte åxå att det blev väldigt fullt i magen, och mådde illa halva kvällen av och till.. Så lite svårt att kombinera BÅDE att äta OCH dricka.. Men bra mådde ja dagen efter i alla fall..


För övrigt i helgen så kom min äldsta dotter från Lule hit i Fredags, för hon skulle vara barnvakt till lilla Amie.. Och på Lördagen var det lite fest hemma hos min mellersta dotter.. Så jag har haft min äldsta här hela helgen.. Blev lite kortspel och surrande.. Alltid trevligt!!


Idag har jag varit ute på min 3 km runda.. Skönt när det är gjort.. Men får så fruktansvärt ont i foten.. Trodde det skulle bli bättre när jag gått ner så pass mycket, men inte det.. Och läkaren hittar inge fel.. Men nÅT måste det ju va..


Ja ja det ar lite från mej.. Ha nu en riktigt bra kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards