hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Helen - 13 oktober 2010 19:01

Ja, min våg VÄGRAR röra på sej.. Går varken upp eller ner och har stått stilla nu i snart 3 veckor..


Man är väl lite nojig nu när man gått ner mest hela tiden.. Är rädd att det stannat av!

Gör man nåt fel? Fel på maten? Ja ja det visar sej väl.. Men jag tycker nog att vågen får skärpa sej nu och bli lite snäll..


Förövrigt har jag haft en "skitdag".. Vaknade med värk, men har inte blivit outhärdligt.. Men lite jobbigt ändå.. Fryser och fryser jämt.. Tänkte ut på promenad idag, men började frysa bara jag tänkte på det, så inte blev det av..


Vill börja träna på gym, men känns inte riktigt som man har råd.. Så mycket nu innan jul.. Man vill ner till Östersund, det ska köpas glasögon och julklappar..

Men jag skulle verkligen behöva träna, för ut kommer jag inte att ta mej.. Får se om jag ens överlever denna vinter  hahaha..


Lite från mej, ha en trevlig kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards