hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Helen - 1 mars 2011 07:01

I Lördags hade jag jätteont imagen.. Kändes som en klump någonstans i magen.. Hade ätit alldeles för mycket chips på fredags kvällen, jag tror det var det som typ fastnade i tarmen. Inte bra.. Svårt att ha begränsningar när det är så jäkla gott.. jag vet ju att jag är känslig för sån där "mat", men svårt låta bli att äta när det finns..  


Var ju bjudna på fest   på kvällen, men stannade hemma. Inte så kul sitta där och ha ont.. Trött blev man ju med..


Annars flyter allt på.. Vikten går långsamt neråt.. Har fixat dessa svindyra sulor till skorna, men jag blir då inte bättre i vänster foten, tycker nästan det blir sämre faktiskt. För jag har ju atros på utsidan av foten och nu när jag korrigerar foten så blir det ju mer tyngd på utsidan foten, vilket resulterar i mer värk där när jag går. Annars är dom bra.. Ska på röntgen på Torsdag morgon och sen får vi se vad läkaren säger.  


Orkar inte skriva nå mer   Trött!! Ha en bra dag.. kram   

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards