hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Helen - 13 maj 2011 15:52

Ja nu åker känslorna berg och dal bana kan jag lova.. Händer mycket.. Både bra, roliga och tråkiga saker.. Allt på samma gång! Men vem har påstått att livet ska gå på räls!!


Träffade en vän igår (M) och hon sa att: Jäklar vad snygg du blivit! Oj, vad glad jag blev.. MÅNGA MÅNGA år sen nån sa det till mig, förutom älskling då ; ) men det är ju som inte samma sak på nå vis.... Samtidigt blev det som att, hallå vem menar du?! Jag!! Men fann mej rätt snabbt och tackade.. Det är man ju inte heller van vid hahaha att tacka för komplimanger!! Det var en konstig känsla, men gick glatt ut från läkar mottagningen.; )


Har varit och tränat idag.. Var så otroligt skönt att få ladda ur sej lite känslor.. Behövdes. Funderar på att åka och prova gym stick i morgon, dom hade nån gratis provdag i morgon. Får se hur det blir..


Har även bakat en tårta till min mellersta dotter som lyckats få ett jobb, så dom kommer hit sen så får vi fira lite.. Kul att träffa Lilla Amie, med henne i närheten så kan man inte tänka på annat än hennes roligheter ; )..


Ha en bra kväll.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards