hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Helen - 3 juni 2011 06:57

Ååå idag strålar äntligen SOLEN.. Men Liiite kalla vindar måste det ju vara förstås : /.. Men solen lär värma bra idag.. Och naturligtvis kan jag knappt röra mig : /.. Har nog fått tillbaka inflammationen i höften igen.. Och den här gången är det riktigt illa.. Gör ont vad jag än gör och molvärker och strålar ut i hela benet.. Måste ringa idag och se om jag får komma till doktor och kanske få en cortison spruta..


Just nu gör jag vad som helst för att slippa denna plåga.. Har inte sovit riktigt på 2 nätter..


För övrigt funkar allt som det ska.. Vågen har nu satt sig fast vid 78,9 kg.. Får se hur länge den ska stå där nu då.. Och nu kan jag ju inte promenera heller :( blir SÅ less att ja ALLTID får ont någonstans när jag äntligen har kommit igång med någon form av motion.. Bara att börja om från början GAAAHHHH!!!!!


Fick presentkort av mina underbara barn på syn undersökning och bågar i morsdags present, så i Onsdags var jag och fixade det och nya bågar.. Inte konstigt jag sett illa!! På vänsterögat låg glaset "fel" med 40%.. Det är mycket.. Hon förklarade att man lägger glaset på ett visst sätt när man har brytnings fel och i mitt fall då så låg det ju väldigt fel nu..


Valde en båge som sticker ut lagom mycket.. Går i lite grönt.. Blommor på sidan.. SKIT SNYGGA!!


Nej nu ska jag prova resa mej härifrån (pina) men ha en fin dag.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards