hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Helen - 6 juni 2011 13:42

Ja det vill jag ha nu... Solen skiner och det är så vackert, ända tills man går ut.. Då är det SÅ kalla vindar : (.. Var nyss ut en liten truddelutt, och höll på frysa ihjäl.. Eller så är det jag som är frusen.. För man ser folk ute i linne och shorts och det ser varmt ut.. Nej tacka vet jag värmen på våran inglasade balkong, DÄR är det sommar!!


Äter inflammations hämmande för min höft, så nu kan jag röra mig i alla fall och sova, så det känns bra.. Men några promenader blir det ju inte.. Måste sparka mig iväg till gymet nån dag.. Jag som skulle HÅRD träna innan sommaren : /..


I morgon ska jag iväg och uppvakta en dotter som fyller 21 och träffa bus fröet Amie! Har inte träffat henne på några dagar nu..


Måste även GRATTA "Valentina" som gjort en kanon jobb efter hennes op och lyckats gå ner 64 kg på 1 år.. TÄNK, det är en hel människa! Lika mycket som min sambo väger.. Alltså det är HELT OTROLIGT!!! Kram till dig!


Ha en bra National dag.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards