hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Helen - 11 juni 2011 07:16

Ja det här med känslor blir man knäpp på ; ).. Satt härom kvällen och hade samma känsla som för 39 kilo sen.. Jag kände mig FET, Plufsig och allmänt överviktig!! HUR KAN DET VARA SÅ!!! Aldrig är man nöjd över sin vikt.. Visst är det konstigt??


När man var som störst, då tänkte man: ååå om jag ändå kunde gå ner lite! Nu när man gått ner mycket tänker man ändå att: ååå om jag ändå kunde gå ner lite till!! Man ska väl för fasen vara nöjd med det man lyckats med.. Och det är man ju också på ett vis.. KONSTIGT!!


Tror det beror, i alla fall i mitt fall, på att jag har så mycket "häng" på magen och insidan låren att jag mest bara tänker och ser det just nu. Funderar starkt på att göra mag operationen sen så man får bort det. Men å andra sidan så är det en väldigt stor och jobbig operation.. Så jag lär vackla många många gånger!!


Igår hade vi 28 gr i skuggan, med andra ord en väldigt varm dag.. Var och solade och badade med barnbarnet Amie. Var så mysigt.. Hon är för söt och go.. Var första gången hon badade ute, hon tyckte det var kallt. Men till slut så gick det bra..


Snart får jag även träffa andra barnbarnet Cecilia! Längtar så enormt.. Men samtidigt börjar nog den jobbigaste perioden i mitt liv snart.. Som sagt MYCKET känslor på gång just nu.. 


Blir en otroligt varm och solig dag även idag.. Så det blir nog att åka och sola ; ).. Ha en bra dag.. Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards