hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Helen - 29 augusti 2011 14:22

Nej, det blir inte ofta jag skriver blogg nu för tiden : /.. Vet inte varför, jag har ju nåt att skriva om.. Om jag vill ; )


Hatar min kropp.. Dels kommer jag aldrig igång med träningen igen, vilket medför VÄRK, vilket medför rastlöshet.. Fasen om man kunde sparka sig själv i rumpan.. Kanske jag kan förresten, har inte provat!! Ja och tränar jag inte eller rör på mig så går jag ju heller naturligvis inte ner i vikt.. Så det pendlar mellan 76 och 77 kg.. VILL ju ner till under 70 så jag får fundera på ny operation.. Skulle ju vilja bestämma mig så fort som möjligt för det lär vara kö..


Ja ja, annars flyter livet på.. Börjar gå lättare med allt som hänt.. Blir som att det lättar lite med tiden och man "vänjer" sig på nå vis.. Men en sak kommer jag nog inte vänja mig vid, en del vet vad.. Och DET är jobbigt.. Men är ju för alla inblandades bästa och kommer bli bra i framtiden hoppas jag..


Idag är det tvätt som gäller.. Tråkigt men skönt när det är gjort ; )...


Ska be min dotter hjälpa mig göra före och efter bild så ska jag lägga ut här.. JAG är inte så teknisk : /..


Ja ja inte många som läser den här bloggen, men hoppas jag är saknad av någon i alla fall : )


Ha det gott alla.. Kram


Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards