hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Helen - 24 oktober 2011 17:48

Jahapp, då är man ett år äldre, alltså 47.. Blev en bra dag med tårta, presenter och god mat  ..


Fick halsband och armband som min äldsta dotter gjort själv       

En fleece filt av min yngsta dotter som kommer att komma väl till pass på kvällarna då jag alltid sitter och fryser

  Den var i en härlig Lila färg!

Sen gjorde älsklingen mat, eftersom jag VÄGRAR göra det på min födelsedag.. Blev jättegod Taco gratäng   Så ja, jag är nöjd med min födelsedag! Ska även få gå på stan och se om jag hittar mig nå fint i klädes väg av älsklingen..

Idag har min mellersta dotter med barnbarnet Amie varit här och grattat och fikat.. Var kul, för det var ett tag sen man såg dom nu..


Jag har bestämt att radera mitt 46de levnads år, för det jag var med om då önkar jag inte ens min värsta finde att få uppleva.. Nej fy sjutton, jag hoppas verkligen att jag ALDRIG får uppleva något liknande igen.. Det här året ska jag prova ta tillvara alla små ögonblick, alla små ljusglimtar som kommer..Situationen är som den är, och det är bara att försöka göra det bästa möjliga av den.. Det blir alltid ljusare efter allt mörker, och jag ska gå mot ljuset..


Ha en bra kväll.. Kram


Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards