hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Helen - 29 oktober 2011 07:24

Riktigt höstväder ute.. Blåser och regnar lite.. Men 5 gr varmt och det tackar jag för eftersom jag är livrädd att köra bil på halkan  ..


Har hjälpt min dotter att flyttstäda lite i Onsdags, och det känns i kroppen kan jag lova.. Så nu får man dras med värk ett tag framöver.. Men ska passa på att gå till Smärtkliniken här i Pite och få sprutor som funkar riktigt bra.. Tog dom för nåt år sen och det funkade jätte bra, så blir att ringa på Måndag..


På Torsdagen var jag på stan med mina 2 äldsta döttrar och lilla barnbarnet Amie.. Var och tittade runt på kläder, men hittade som inget.. Men 2 st Bhar blev det   och det behövs ju.. Har stora problem att hitta såna som sitter bra nu för tiden.. 


Igår kväll hade jag lovat min yngsta dotter att hjälpa henne att fläta in dreads i håret.. Men oj oj SÅ tidskrävande och jobbigt det var.. Efter 3 timmar var jag äntligen klar.. Blev väl inte helt perfekt men får duga.. Var rätt svårt!


Var ett bra möte i Torsdags, några vet vad det handlade om! Det ljusnar och allt börjar bli till det bättre!


Men är så otroligt förbannad och arg på en viss myndighet och har god lust att stämma dom   .. Men vet inte riktigt hur man bär sig åt.. Någon som vet?


Idag blir det att ta det lugnt och vila kroppen.. Ha en underbar Lördag!



Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards