hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Helen - 7 november 2011 07:22

Fy, har gått och blivit förkyld IGEN.. Nyss blivit frisk  .. Och inte så bra om sambon blir förkyld igen, eftersom han äntligen fått op tid till sin fot i mitten av månaden.. Ska bli skönt att det äntligen blir gjort så han kan röra sig igen..


Från Torsdag till Fredag hade vi barnbarnet Amie här.. Det gick bra, hon är SÅ rolig nu när hon pratar och babblar om allt och inget..   Fredagen var man rätt trött, för man sover ju som inte riktigt när man har nån annan i sängen som sparkar och vräker ut sig  .. Såg en film med Erika på kvällen, men som vanligt kommer jag inte ihåg vad den heter hahaha.. Men den var bra i alla fall!!


På Lördagen kom den här skönheten på besök, mitt andra barnbarn Cecilia   .. Alltid go och så glad.. Och var jätte mallig när hon kunde gå med gåvagnen  .. Sen hon åkt blev det så tyst och tomt här och gjorde som inget på kvällen..


Provade den nya populära såsen till Lax från Abba, tog den med tomat och örter  

Men det var en besvikelse.. Smakade inget tyckte jag.. Dessutom innehöll den lite mjölk, men jag tänkte det kanske var så lite att det inte skulle göra nåt.. Men oj så ONT i magen jag hade på kvällen och halva natten, så den köper jag inge mer och dyra var dom åxå tycker jag!!


Vikten då, ja den pendlar mellan 75,5 och 76,5 och där åker den jojo upp och ner.. Har ju inte rört på mig heller på väldigt länge, men man blir så less.. Men kan ju vara så att kroppen tycker jag har en bra trivselvikt nu och inte vill gå ner mer.. Men JAG vill! -6-7 kg vill jag ner i alla fall.. Men vi får se hur det går  ..



Nej nu blir det ännu en kopp   och sätta sig och sticka lite.. Har ju som fullt upp med strumpor nu   men det är kul.. Ha en fin dag.. Kram 



Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards