hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroendet och RÖRA på mej..


Har inte vägt mej på ett par veckor nu, men det känns som det står väldigt STILLA    och jag vill ner i alla fall 6 kg innan sommar.. Så det är mitt mål..


Igår var jag på promenad, ingen lång, ca 20 min men tänkte börja lite försiktigt så det inte blir som det brukar.. Jag får ont överallt och lägger av.. Ska även se om man kommer igång med simning..


Har gått på smärtkliniken och fått sprutor mot värken, hjälper en del och är rätt skönt att få lite lindring.. MEN största problemet är ju att jag fryser ju jämt nu sen jag gått ner i vikt   och då spänner jag mej så mycket.. Spelar ingen roll hur mycket jag klär mej.. Jobbigt är det, men man ska ju tydligen vänja sig!! Men nu gör jag lite uppehåll i behandlingen.. Mitt fri kort går ut och jag har inte råd att betala vad det kostar upp till ett nytt just nu..


Annars flyter allt på här.. Livet börjar kännas lite lättare med takt med ljuset som sakta smyger sej på.. SÅ härligt att gå mot ljusare tider   ..


Har äntligen hittat tillbaka till mina favoritbloggar "Sussis viktblogg" och "ankanplankan".. Hittade dom igår.. Men orkar nog inte läsa igenom allt, men skoj att följa dom igen!!


Ha en bra dag.. Nu blir det mer kaffe    Kram

Presentation


Jag som skriver här!

Omröstning

Är du kille eller tjej?
 Kille
 Tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards