hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Förkylning...

Av Helen - 14 september 2009 19:23

Tror baske mej jag har en förkylning i kroppen.. Har ont i huvudet, trött och känner mej allmänt hängig.. Erika är hemma för hon känner sej inte heller så bra..


Har inte kommit mej för att göra så mycket idag.. har klippt och nålat erikas gardiner så nu är det bara att åka till B-M som har sagt hon kan hjälpa mej att sy.. Måste ta och se om jag hittar mej nån billig symaskin, är ju som bra att ha ibland.. Kan man köpa tyg på meter vara istället..


Har lagat god mat.. Räkor i het sås och ris.. Nu sitter jag och väntar på elicia.. Vi ska väl ut och ta en promenad idag me.. Riktigt skönt är det och ändå så svårt att ta sej iväg..


Har hittat en hund jag vill ha på Blocket.. En blandning mellan lapphund och Golden.. Visst är dom söta? ; ) Blir nog en väldigt lugn och fin hund.. Det roliga var att pelle sa förut att han ville ha en sån blandning för han har haft en sån förut.. Han trodde väl inte jag skulle hitta nån sån ; )..Men så idag så såg jag dom, men då bara muttrade han och vill inte alls höra att jag vill ha en hund ha ha ha.. Han e rolig han.. Men vet inte hur jag ska kunna bearbeta han så han mjuknar..

 


Kanske får använda kvinnlig list ; )


Ja ja nu ska jag se om jag får tag i elicia innan mörkret faller..


Ha det gott.. Kram


 
 
Emelie

Emelie

14 september 2009 20:10

Ojoj så söta dem var!!! Nog måste du väl kunna övertala han om ni åker och kollar på hundarna? ;) Brukar funka på dem flesta ;)

http://snorkfrokens.webblogg.se

 
Monica

Monica

14 september 2009 22:42

Dom var söta minsann!
Krya på dig...Måste komma förbi dig nån dag med babysittern, nära nu! Kram

http://www.blackpearl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helen - 18 juli 2012 06:44


Japp, jag är verkligen en dålig bloggare.. Men nu ska jag göra ett försök igen ;)   Vardagen rullar på och jag mår rätt bra.. Just nu kämpar jag med att få igång motionen så jag kanske kan få till min kropp så jag trivs med den.. Gå ner nåra kilo...

Av Helen - 1 april 2012 06:45


   Min älskade Mamma!Svårt att förstå att du plötsligt inte finns mer...Saknar dig så otroligt mycket! Saknar att kunna ringa dig och surra bort en stund.. Du fanns alltid där, när man ville dela glädje ämnen.. Och det gick inte att dölja om nåt tråk...

Av Helen - 7 mars 2012 08:04


  Våran älskade katt Stefan fick somna in i Måndags!   Han levde gott och var en alldeles speciell katt med en väldig personlighet.. Han tyckte om att leka kurragömma och letade glatt tills personen var hittad.. Han blev 14 år gammal, så det var ...

Av Helen - 17 januari 2012 06:46

Ja kakor har jag banne mej blivit beroende av.. Har aldrig känt mej beroende av nåt sött förut, men nu... Blir rastlös och grinig om jag vet att jag inte har kakor hemma   Konstigt.. Men nu är det slut med det!! Ska nu jobba på att bli av med beroend...

Av Helen - 8 januari 2012 08:06

I Fredags kom min stora syster med dotter hit upp.. Amanda ska bo här uppe 1 år och plugga ute på Framnäs, så dom håller på att installera henne där.. Hon bor på elevhemmet! Så jag bjöd på middag när dom kom.. Blev fyllda kyckling fileér, fyllda med ...

Ovido - Quiz & Flashcards