hesa om livet efter Gastricby pass operation.

Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Helen - 13 maj 2009 18:25

Gjorde förstås samma misstag IGEN... Hade skrivit blogg och skulle ladda upp denna "krattar" bild och glömmer förstås att SPARA inlägget först.. Så POFF är det borta och jag orkar inte skriva en gång till : ( NÄR SKA JAG LÄRA MEJ!!!!

Av Helen - 13 maj 2009 08:27

Vad som händer idag.. Har precis druckit mina 3 koppar kaffe och erika har gått till skolan.. Kan tala om att det är inte lätt att få till två inlägg här varje dag ha ha ha.. Alldeles som det händer jätte mycket här då.. Just nu består dagarna med packning av grejer.. Lite tv spel mellan varven.. Och självklart måste man vila på spikmattan när man jobbar hårt ; )..


Skulle behöva ut och rensa i rabatterna och krattat löv.. Min kära grann tant tittar snett varje gång hon är ut.. Det var längesedan hon gjorde sånt på "sin" halva.. Men vad fasen, är ju absolut inte våran uppgift egentligen, och nu när man ska flytta känns det inte lika kul att göra det eftersom man gör det åt någon annan..


Ja nu ska jag gå å koka ägg i alla fall och snart äta frukost.. men ha det gott.. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards